Супер модерната игра Пай в лицето/ Pie face ще събере заедно приятелите и семейството за едно много забавно, изпълнено със смях преживяване.
Сложете лицето си в отвора. Завъртете стрелката, за да разберете колко пъти трябва да се навият страничните дръжки. Целта е, след посочения брой завъртания, да не получите ръка с бита сметана в лицето! Ако сметаната "Ви се размине" - получавате толкова точки, колкото завъртания е показала стрелката. Но ако бъдете ударени от Пай в лицето, то не получавате нито една точка.
Победител в играта е този играч, който първи събере 25 точки!
Ако не желаете да се "цапате" с кремообразно продукти, винаги можете да сложите парче дунапрен, плат или друг вид омекотяващ елемент. Играта е напълно безвредна и няма опасност от нараняване или директно докосване от пластмасовата ръка.
Сметаната не е включена в комплекта!
Подходящо за | Момичета, Момчета, Семейство |
За възраст | Над 5 години |
Развитие на умения | Бързина, Визуално възприятие, Внимание, Концентрация, Координация, Наблюдателност, Ориентация, Сръчност |
Материал | Пластмаса |
Произход | Китай |
Марка | Hasbro |
Тегло с опаковката (кг) | 0.7500 |
Hasbro е глобална компания за игри и забавления, която се занимава със създаването на най-добрите преживявания в света. От игри и играчки до телевизионни предавания, филми, дигитални игри и потребителски продукти, Hasbro предлага огромно разнообразие от продукти.
Емблематичните марки NERF, MY LITTLE PONY, TRANSFORMERS, PLAY-DOH, MONOPOLY, BABY ALIVE и MAGIC: СЪБИРАНЕ, както и други водещи търговски марки са част от голямото семейство на Hasbro.
Чрез своите развлекателни филмови брандове Allspark Pictures и Allspark Animation, компанията доразвива своето име като ангажира вниманието на своите потребители не само чрез играчките, но и на екрана.
Hasbro се е отдал на каузата да направи света по-добро място за децата и техните семейства чрез корпоративна социална отговорност и филантропия. Компанията се класира на 5-то място в списъка на най-добрите корпоративни фирми за 2018 г. от CR Magazine и е обявена за една от най-етичните компании в света от Ethisphere.
Виж още продукти от тази маркаПоръчките се доставят чрез куриерска фирма Еконт Експрес
На страницата за завършване и потвърждаване на поръчка можете да изберете предпочитаният от Вас начин за доставка. Ако не сте избрали никакъв, системата автоматично ще приеме доставка до офис на Еконт.
Приблизителният период за доставка до куриерската фирма е от 1 до 3 работни дни. В 90% от случайте направена и потвърдена по телефона поръчка до 17:00 часа в работен ден се изпраща още на същия ден.
* Обработваме и изпращаме поръчката след като сме получили плащането.
На страницата за завършване и потвърждаване на поръчка можете да изберете предпочитания от Вас метод на плащане и ще бъдете прехвърлени автоматично към страницата за плащане. Ако не сте избрали никакъв метод, системата автоматично за метод приема плащане чрез наложен платеж.
При поръчка на интимни артикули ( или на всички останали при заявено от Клиента желание ) се оформят като дискретни пакетни пратки с непрозрачна опаковка. Куриерите не знаят какво има в доставяния пакет, тъй като ние държим на Вашата анонимност и не даваме информация за принадлежностите в пратката.
* ВАЖНО: Дискретните пратки са без включена опция за преглед и тест, понеже се обезсмисля идеята за дискретност.
Предоставяме ви възможността да върнете покупката в рамките на 30 дни, ако тя отговаря на условията за връщане на Р. България. Единствените разходи за ваша сметка са транспортните за доставка на продуктите до нашия офис.
Също така има възможност да дойдете лично да върнете или замените продуктите в някои от нашите офиси, като не дължите нищо за услугата. За повече информация се свържете с нас.
Стойността на върнатите продукти ще бъде възстановена по банков път, затова ви молим да ни изпратите IBAN и имената на картодържателя на имейл.
Ако възникнат допълнителни въпроси, свържете се с нас по телефона или ни изпратете запитване.
Отказ от стока по чл.55 от ЗЗП всеки потребител има право да се откаже от закупената стока в срок от 14 работни дни от датата на покупката. Опаковката на стоката, както и самата стока не трябва да бъдат повредени или използвани от клиента. Разходите по транспорта на доставка и връщане на стоката се поемат от потребителя.
За да се възползвате от гаранционно обслужване, продуктът трябва да бъде върнат с ненарушена опакова и с всички съпътстващи принадлежности.