Безплатна доставка за поръчки над 50 лв
Връщане и замяна
Проверка на пратката

Dolce & Gabbana

  • 1
  • 2
Продукти 1 - 60 от 100 общо

Долче и Габана (на италиански: Dolce & Gabbana) e луксозна италианска модна къща със седалище в Милано. Компанията е създадена през 1985 г. от двамата си основатели Доменико Долче (роден на 13 септември 1958 г. в Сицилия) и Стефано Габана (роден на 14 ноември 1962 г. в Милано). Фирмата притежава две основни линии: Dolce & Gabbana и D&G. Dolce & Gabbana е линия за луксозни продукти, включваща елегантни и изтънчени тоалети. В света на модата те се наричат още „първа линия“, което завишава цената на продукта. С годините освен луксозни тоалети и аксесоари, Dolce & Gabbana включват в линията си и по-всекидневни облекла. Другата основна линия на производителите е D&G, която създава спортно облекло за ежедневието на по-достъпни цени. Първата линия Dolce & Gabbana включва бански, бельо, класически костюми, връхни дрехи, печатани и ръчно бродирани сака, аксесоари, както и екстравагантни и официални рокли. Линията е най-често търсената марка за Оскарите сред звездите от световния шоу бизнес. Облекла Dolce & Gabbana носят Кайли Миноуг, Виктория Бекъм, Никол Кидман, Мадона и др. След големия успех, който постигат със създаването Dolce & Gabbana, през 1994 г. дизайнерите решават да създадат и линия от дрехи с по-достъпни цени, която наричат D&G. По-ежедневната линия на дизайнерите също включва голям асортимент от облекла, както за деца (D&G Junior), така и за възрастни. Фирмата разполага с официални магазини в над 34 държави, като освен тях Dolce & Gabbana имат и павилиони в множество универсални магазини. През януари 2007 г. компанията е публично критикувана за рекламата на зимната си колекция, която показва модели размахващи ножове. След подадените оплаквания от Защита на потребителите, скандалните дизайнери отново разпространяват реклама, но този път съдържанието ѝ показва посегателство над жените. Рекламата се състои от мъж легнал върху жена, стискайки китките ѝ, докато група други мъже наблюдават около тях. Малко след разпространението на рекламата тя е отново забранена и свалена от билбордовете.