Безплатна доставка за поръчки над 50 лв
Връщане и замяна
Проверка на пратката

Armani

  • 1
  • 2
Продукти 1 - 60 от 100 общо

Giorgio Armani

Това е най-скъпата линия на Армани, която е в продажба в 75 бутика „Армани“ по света. Армани също инвестира в индустрията на луксозното ресторантьорство. Има 14 на брой Emporio Armani и Armani Jeans кафенета по света. В Хон Конг се намира също и Армани бар, а двата нови ресторанта Нобу и Приве ги има на много места по света. Под знака на Армани съществуват също и книжарница ( Armani Libri ), както и цветарски магазин ( Armani Fiori ). Има и завод за сладкарски изделия, познат под името Armani Dolci. Последната най-слабо разпространена линия се продава главно в най-големите магазини на Армани като например този в Милано.

Armani Collezioni

Това е линия с високо качество на твореца Джорджо Армани. Тя е по-скъпа от Armani Exchange, Armani Jeans и Emporio Armani, но по-евтина от готовата конфекция Giorgio Armani ( понякога наричана Armani "Black Label" ) или от колекциите висша мода Armani Privé. Типично тази линия е предназначена за по-възрастни клиенти, които поставят акцент върху класически артикули с високо качество.

Emporio Armani

Това е линията на Армани, вдъхновена най-много от младостта и е насочена към жените на средна възраст. Това е най-разпространената марка от тази империя и е на трето място по цена от линиите Армани. Продуктите Emporio Armani включват готова конфекция, слънчеви очила и очила с диоптър, парфюми от марката L'Oréal, както и аксесоари и часовници. За нея се счита, че е с отлично качество, както Armani Exchange или Armani Jeans, но е по-евтина от Armani Collezioni или Giorgio Armani.

Armani Jeans

Това е една от линиите с най-ниска цена, създадена е през 1981 г. от Джорджо Армани. Тя не се продава само в магазини носещи логото на Армани, а най-вече при назависими прекупвачи, въпреки че съществуват 15 магазина Armani Jeans. По отношение на дизайна дрехите от тази линия не са обозначени дискретно със знака на Армани, а притежават големи лога, което е характерно при други големи марки. Използваните цветове са доста по-различни от тези в линията Armani Exchange.

Armani Exchange

Създадена през 1991 г., линията Armani Exchange ( често наричана A|X ) е насочена към младите клиенти, към подрастващите, както и към тези на средна възраст. Тази линия е близо до градския и модерен стил, с артикулите си готова конфекция. Това са предимно тениски, дънки, блузи поло и спортни анораци. Armani Exchange e най-достъпна от останалите линии Армани, но дълго време е представяна само в САЩ. Навлизането на тази линия в Европа започва от Англия.

Armani Casa

Armani Casa e колекцията от мебели на Армани. В нея се включват лампи, мебели, както и кухненско и холово обзавеждане. Тази интериорна линия е много скъпа.

Giorgio Armani Privé

Това е линията на Armani за висша мода, представяна по време на модната седмица в Париж. Създадените модели са направени да бъдат носени само по време на дефилето и не се продават в магазините, но някои от тях могат да бъдат придобити на една средно висока цена. Това е удоволствие, достъпно само за определен брой жени по света.